SimOnlyDiscount > Providers >

hollandsnieuwe


Wil je volledige vrijheid over je bundel, flexibiliteit én goedkoop bellen? Dan is hollandsnieuwe de sim only aanbieder die bij je past. Bij hollandsnieuwe kun je de producten en diensten eenvoudig aanpassen op basis van je wensen.

Hollandsnieuwe hanteert een vast laag tarief voor bellen, smsen en internetgebruik. 1 minuut staat gelijk aan 1 MB of 1 SMS. Bellen, internet en sms doe je bij hollandsnieuwe uit dezelfde bundel. Het maakt niet uit hoe je het tegoed besteed. Op deze manier voorkom je dat je aan het einde van de maand geen belminuten meer hebt, terwijl je MB's over hebt.

Raak je toch door je bundel heen, dan hanteert hollandsnieuwe daarvoor dezelfde kosten als binnen de bundel. Ook informeert hollandsnieuwe je voordat je tegoed op is. Zo kun je de kosten van je sim only abonnement goed in de gaten houden en kom je niet onverwachts voor verassingen te staan.

De sim only abonnementen van hollandsnieuwe kun je eenvoudig online via SimOnlyDiscount bestellen. Je krijgt dan een 3-in-1 simkaart toegestuurd. Dit is een reguliere-, micro- en nano-simkaart in één. Je kan de simkaart die je nodig hebt eenvoudig uit het plastic drukken en direct in je toestel plaatsen.

hollandsnieuwe

Alle sim only aanbiedingen van hollandsnieuwe


 

1.

Internet

500 MB (4G)

Bellen/sms

500min / 500sms

Per maand

€7,00

eenmalig: €0

Contract

24 maanden

maandelijks opzegbaar


 

2.

Internet

500 MB (4G)

Bellen/sms

500min / 500sms

Per maand

€8,00

eenmalig: €0

Contract

12 maanden

maandelijks opzegbaar


 

3.

Internet

1000 MB (4G)

Bellen/sms

1000min / 1000sms

Per maand

€8,00

eenmalig: €0

Contract

24 maanden

maandelijks opzegbaar


 

4.

Internet

1000 MB (4G)

Bellen/sms

1000min / 1000sms

Per maand

€9,00

eenmalig: €0

Contract

12 maanden

maandelijks opzegbaar


 

5.

Internet

1.95 GB (4G)

Bellen/sms

2000min / 2000sms

Per maand

€9,00

eenmalig: €0

Contract

24 maanden

maandelijks opzegbaar


 

6.

Internet

1.95 GB (4G)

Bellen/sms

2000min / 2000sms

Per maand

€10,00

eenmalig: €0

Contract

12 maanden

maandelijks opzegbaar


 

7.

Internet

2.93 GB (4G)

Bellen/sms

3000min / 3000sms

Per maand

€11,00

eenmalig: €0

Contract

24 maanden

maandelijks opzegbaar


 

8.

Internet

2.93 GB (4G)

Bellen/sms

3000min / 3000sms

Per maand

€12,00

eenmalig: €0

Contract

12 maanden

maandelijks opzegbaar


 

9.

Internet

4.88 GB (4G)

Bellen/sms

5000min / 5000sms

Per maand

€14,00

eenmalig: €0

Contract

24 maanden

maandelijks opzegbaar


 

10.

Internet

4.88 GB (4G)

Bellen/sms

5000min / 5000sms

Per maand

€15,00

eenmalig: €0

Contract

12 maanden

maandelijks opzegbaar


hollandsnieuwe: geschiedenis


Klantenservice

0900-0324

Website

Bestaat sinds

januari 2011

Gemiddeld bedrag per maand

€ 10,30


hollandsnieuwe: specificaties


Netwerk

Vodafone

Data types

Edge, 2G en 3G

Internetsnelheid (max)

14,4 Mb/s

4G

Nee

WiFi hotspots

Nee

Afrekening

Per minuut

Abonnement bijstellen

Omhoog en omlaag

Bel limiet instellen

Nee

Data limiet instellen

Nee

Vakantiebundels

Nee

Provider app

Ja

Nummerbehoud (gratis)

Ja

Klantenservice (gratis)

Ja

Opzegtermijn

1 maand

Factuur datum

16de van de maand


hollandsnieuwe: informatie


Hollandsnieuwe is een redelijk nieuwe provider. Sinds 2011 zijn zij actief als merk van Vodafone, en richten ze zich op hun eigen plekje in de sim only-markt. De provider vindt dat telefoons er zijn om mensen in contact te brengen, maar niet om dat contact over te nemen. Daarom neemt Hollandsnieuwe een “less is more”-aanpak op het gebied van telefoonabonnementen. Dat zie je vooral aan de bundel: die is simpel, goedkoop en vooral gericht op klanten die niet al te veel minuten, sms’jes en MB’s verbruiken. Zo houdt Hollandsnieuwe hun producten begrijpelijk voor iedereen, ook als je niet zoveel over mobiele telefoons weet of er gewoon niet zoveel om geeft.

Hollandsnieuwe: sim only bundel

Hollandsnieuwe biedt een duidelijke sim only-bundel: al je minuten, sms’jes en MB’s zitten in één bundel. Met een bundel met 500 minuten/sms/MB kun je dus bijvoorbeeld 300 MB internetten, 200 minuten bellen en 100 sms’jes sturen. Dit is vooral superhandig als je vooral internet gebruikt en niet zoveel belt en sms’t (of omgekeerd) – omdat alles in één bundel zit hoef je dus niet extra te betalen voor aparte bundels die je amper gebruikt. Als je je bundel voor de maand hebt opgemaakt, gaat die automatisch “op slot”. Zo kun je er dus zelf voor kiezen om extra minuten of data te kopen, maar krijg je nooit een veel hogere rekening zonder dat je het door hebt. Natuurlijk krijg je wel op tijd een berichtje dat je bundel bijna op is.

Nog een voordeel van Hollandsnieuwe is dat ze een flexibel systeem gebruiken voor sim only. Bij het uitzoeken van je abonnement kun je naast een standaard abonnement van 2 jaar ook voor een korter abonnement van 1 jaar kiezen. Daarnaast is je abonnement iedere maand bij te stellen, zowel omhoog als omlaag. Dat zorgt ervoor dat je slim en voordelig met je smartphone om kunt gaan. Als je ineens merkt dat je meer of minder van je bundel gaat gebruiken, kun je dus altijd snel en makkelijk zorgen dat je vanaf volgende maand een goedkoper abonnement hebt. Mocht je door je bundel heen zijn, dan kun je altijd opwaarderen via de Hollandsnieuwe-site of een sms’je. Dit systeem werkt overigens overal in de EU hetzelfde. Ook als je in het buitenland op vakantie gaat kun je dus van die flexibiliteit genieten.

Hollandsnieuwe: het netwerk

Ook al is Hollandsnieuwe een provider die zich vooral richt op kleinere en goedkopere sim only-abonnementen, dat betekent niet dat je geen technische hoogstandjes van ze hoeft te verwachten. Je belt, sms’t en surft met een Hollandsnieuwe-bundel namelijk via het netwerk van Vodafone. Dat is niet lang geleden nog uitgeroepen tot een van de beste netwerken van Nederland én Europa. Alle abonnementen werken bovendien met 4G, dus eeuwig wachten tot dat WhatsAppje eindelijk verzonden wordt is er niet meer bij. Hollandsnieuwe richt zich dan wel vooral op de minder intensieve gebruikers, dat betekent niet dat hun mobiele internetverbindingen niet razendsnel zijn.

Hollandsnieuwe: de klantenservice

Ook de service van Hollandsnieuwe is precies wat je mag verwachten van een moderne telefoonprovider. Nummerbehoud vanuit je vorige abonnement heb je zo aangevraagd en is bovendien gratis, er is een telefonische helpdesk die iedere werkdag beschikbaar is. Ook kun je hulp vragen via e-mail, Facebook of Twitter. Daarnaast heeft Hollandsnieuwe erg hun best gedaan om ervoor te zorgen dat klanten makkelijk zelf dingen kunnen regelen en oplossen. Met de speciale Mijn Hollandsnieuwe-site en -app kun je onder andere je bundel opwaarderen of verlengen. Verder vind je online allerlei tips om zoveel mogelijk uit je nieuwe abonnement te halen, je telefoon in te stellen met je nieuwe SIM-kaart, en nog veel meer. Alle tips, pagina’s en services vanaf het afsluiten van je abonnement zijn helder en simpel geschreven. Zo kun je bijna alles zelf regelen zonder ooit de klantenservice te hoeven bellen.

Hollandsnieuwe: de extra's

Als bijkomend voordeel is Hollandsnieuwe erg transparant over hoe hun sim only-abonnementen precies werken. Bij het selecteren van je abonnement zie je een duidelijk en volledig overzicht van alle kosten die je maakt om je bundel en SIM-kaart te bestellen. Verder kun je gebruik maken van bundeladvies, waar je een schatting van je maandelijkse gebruik invult en op basis daarvan de perfecte bundel voor jou aangeraden krijgt. Zo hoef je nooit meer lang na te denken over alle verschillende dingen die je wel of niet bij je abonnement neemt. Makkelijker kan het bijna niet!