0800-7123
www.t-mobile.nl
december 1999
€ 23,31
T-Mobile
Edge, 2G, 3G en 4G
120 Mb/s
Ja
Nee
Per seconde, na 1 minuut
Omhoog en omlaag
Nee
Ja
Ja
Ja
Ja
Ja
1 maand
Laatste dag van de maand
T-Mobile is een van de grootste telecom providers van Nederland. Deutsche Telekom is al in 1992 opgestart in Duitsland en sinds 1999 is T-Mobile Nederland, onderdeel van Deutsche Telekom, een telecomprovider in Nederland. T-Mobile heeft maar liefs 3,85 miljoen klanten in Nederland en heeft een eigen netwerk wat haar klanten gebruiken en wat ook beschikbaar wordt gesteld aan andere telecom aanbieders.
T-Mobile biedt veel opties als je een SimOnly abonnement aansluit. Zo kun je zelf bepalen hoeveel data, belminuten en sms’jes je in je abonnement wil. Je kan je abonnement ook aanpassen als je merkt dat het niet meer bij je past. T-Mobile biedt de datatypes ‘edge’, 2G, 3G en 4G aan. 4G is gratis bij T-Mobile SimOnly abonnementen. De internetsnelheid is 120Mb/s. Bij T-Mobile betaal je per seconde (na 1 minuut). Daarnaast laat T-Mobile je je abonnement bijstellen iedere maand, omhoog én omlaag! Als fijne extra’s biedt T-Mobile vakantiebundels aan en heeft T-Mobile een app waarin je je abonnement verbruik bij kan houden. Wanneer je overstapt op een T-Mobile SimOnly abonnement bieden ze ook de optie gratis nummerbehoud aan. Ook handig om te weten: T-Mobile stuurt hun facturen de laatste dag van de maand op en het gemiddelde bedrag van een SimOnly abonnement van T-Mobile is €16,46. T-Mobile brengt eenmalig €25 aansluitkosten in rekening. T-Mobile abonnementen hebben een looptijd van 1 jaar of 2 jaar.
Als je een T-Mobile abonnement uitkiest, kies je eerst je internetbundel. Je kan hierbij kiezen hoeveel internet je per maand nodig hebt. Dit loopt van 0 GB (geen internet) tot 2 GB. Dan kun je je belminuten kiezen en je sms’jes. Sms’en bij T-Mobile is altijd onbeperkt voor maar €1,50 per maand!
T-Mobile vindt het belangrijk dat de klanten tevreden zijn, en daarom heeft T-Mobile een groot klantenservice-team wat voor haar klanten klaarstaat. T-Mobile is te vinden op verschillende sociale media zoals Twitter, Facebook en een forum, waarop ze te bereiken zijn voor vragen. Sinds T-Mobile actief is op sociale media is het aantal belletjes naar de klantenservice met 60% verminderd! Natuurlijk kan je nog steeds je vragen stellen via een belletje met de telefonische klantenservice, deze is niet verdwenen en staat ook voor je klaar.
T-Mobile heeft een mooie actie voor mensen die in een huishouden wonen waar meerdere T-Mobile abonnementen aangesloten zijn. Wanneer meerdere mensen één adres wonen en een T-Mobile abonnement hebben, levert dit een fijne korting op. Iedereen die een T-Mobile abonnement heeft en op hetzelfde adres woont ontvangt €2,50 korting per maand op de factuur! Deze korting kan je activeren door een groep aan te maken op My T-Mobile. Aan de groep voeg je vervolgens tot 5 T-Mobile nummers toe die op hetzelfde adres wonen. Deze korting kan ieder uitgenodigde bewoner activeren via de T-Mobile app of via de website.
T-Mobile biedt SimOnly abonnementen aan via SimOnlyDiscount.nl. SimOnly abonnementen zijn abonnementen waarbij je een abonnement aanschaft zonder een toestel. Je besteld dus alleen de simkaart die je in je eigen toestel stop. Als je bij SimOnlyDiscount besteld wordt je simkaart thuisgestuurd en is deze meteen klaar voor gebruik wanneer je hem ontvangt. De simkaarten die opgestuurd worden via SimOnlyDiscount. Als je vragen hebt over een SimOnly abonnement, kan je altijd contact opnemen met de SimOnlyDiscount klantenservice, zij helpen je graag verder.